Saya perasan satu benda:
Meta dia sequence cara audien tengok ads.
Especially kalau ada banyak ads.
Ali dan Chong takkan nampak ad pertama yang sama.
Mungkin Ali nampk video dulu.
Mungkin Chong nampak static ads dulu.
Mungkin Chong nampak iklan hardsell. Ali mungkin nampak iklan customer story dulu.
Setiap orang journey nya berbeza.
Bagi Meta banyak iklan untuk dia “kerjakan” audien anda.
Lagi banyak jenis, lagi senang dia buat kerja.
Lagi senang dia buat kerja, lagi banyak peluang anda dapat buat sales.
Rasanya sama je dgn TT pun.
Banyak coach TT recommend buat video lebih daripda 1 sehari especially kalau nak scale up lebih daripda rm10k sales sehari.
Kenapa? Nak lagi ramai jenis manusia masuk dalam lorong. Senang algo nak cari orang berpotensi untuk membeli.
Just some idea untuk anda fikirkan…
- Abdul Rahman
Https://tulisads.com
Saje kabo, harga naik hari2 ye Tulis Ads Custom GPT dan playbook. Dapatkan sebelum harga naik ke seratus!
1August 26, 2026 819