Random question saya dapat tadi: "Yang kat website Tulis Ads ni Ini… — TulisAds 🖊 — TG.ME

Random question saya dapat tadi:

"Yang kat website Tulis Ads ni Ini Tulis Ads ke?"

Bukannn.

Ini beberapa custom GPT yang saya gunakan as a workflow kerja saya.

Ada beberapa step.

So akhirnya tuan puan akan dapat output.

Contoh lah jual Myvi baru.

Apa yang perlu ada?

Kita perlu ada audience diversity.

Apa benda tu?

"Poket of audience" tersendiri.

Setiap produk ada.

Macam saya pernah cerita pasal setiap orang ada motivasi berbeza. Ini pun sama lah.

Kat sini yang best nya bukannya tool tu sendiri, tapi SOP tu.

Apa yang kena buat. First, second, and so on.

Jadi akhirnya, advertising akan menjadi PREDICTABLE. Itu yang penting

Bila hasil tu PREDICTABLE, kita pun tahu apa nak buat untuk kejar gol seterusnya, again and again

- Abdul Rahman @ Tulis Ads

TikTok: https://www.tiktok.com/@arahmansamad

Boleh tengok detail dekat sini: https://tulisads.com/order-custom-gpt

P.S Contoh ni first step kalau nak jual Perodua Myvi. Generate "audience poket" dulu.

P.P.S Harga akan naik RM1 setiap hari.
❤1
August 19, 2026 1.5K