Kalau saya tunjuk ni, apa yang tuan puan faham? Seminit lebih je… — TulisAds 🖊 — TG.ME

Kalau saya tunjuk ni, apa yang tuan puan faham?

Seminit lebih je orang dah habis membeli?

Logik ke? Dia tak terfikir apa2?

Maksudnya orang masuk website tu dah decide nak beli, scroll dan beli.

Apa yang saya nak cakap ni?

Maksudnya website hanyalah final confirmation sahaja.

Bukan dalam website tu orang meyakinkan diri dia untuk membeli.

Apa ayat anda guna. Apa video. Apa imej yang anda guna. Itu yang jadi SEBELUM masuk ke website.

Luncurkan creative yang anda pakai tu untuk target pelbagai jenis manusia.

Supaya maksima jumlah orang membeli produk/servis anda.

- Abdul Rahman @ Tulis Ads
https://tulisads.com/
❤1
August 25, 2026 846