Kalau tanya 2 orang pasal beli something. Motivasi dia mesti… — TulisAds 🖊 — TG.ME

Kalau tanya 2 orang pasal beli something.

Motivasi dia mesti lain-lain.

Contoh mudah lah, ada orang pergi restoran R.

Ada orang pergi sebab ada influencer tu kata best.

Ada orang pergi sebab kata tempat tu menarik.

Benda semudah pergi ke restoran pun ada 2 motivasi berbeza.

Ad yang kita buat pun macam tu lah.

Jangan target 1 motivasi je. Target lah pelbagai.

Ada yang ramai motivasi yang sama.

Ada yang kurang.

At least tahu. Pecahkan motivasi-motivasi tu.

Kalau nak ada 120+ angles untuk anda pakai malam ni juga, boleh pakai Custom GPT saya buat ni. Bukan dapat custom AI je, siap dapat playbook apa nak buat.

Takde lah ayat yang buat tu awam sangat.

Senang nak snipe the right audience.

Malam ni RM27 je. Boleh tengok detail sini sebelum saya tukar lagi fikiran pasal harga tu: https://tulisads.com/

- Abdul Rahman @ Tulis Ads

Ada apa-apa tanya saya di https://t.me/arahman001
August 17, 2026 1.4K