Latest experiment:
Guna content untuk reach sebanyak2nya.
Lepastu paid ads untuk convert.
Menjadi jugak.
Cuba buat macam tu. Push dua2. Jangan salah satu. Content tak perlu menjual pun. Janji orang aware dengan website / diri kita.
Sekarang ni channel saya share2 je lah apa2 yang berkesan. Kot2 ada yang dapat manfaat kan.

6
4July 29, 2026 2.9K 1