Dah lama tak story dalam ni kan?
Apa khabar semua?
Sekarang ni orang terfikir-fikir.
Nak go offence ke nak go defence.
Dua-dua pun boleh.
Ni satu bisnes yang saya tolong uruskan ad dia. B2B.
Meroket. Tak semua bisnes turun. Ada je bisnes naik.
Yang penting, jangan lupa cari apa uniqueness yang boleh ditonjolkan.
Never, ever stop, advertising. Broadcast dekat semua orang produk / servis kita.
Jangan berhenti. Kalau tak boleh buat paid ads pun, buat free marketing. Tell people about your business.
Don't stop.
Lagi teruk keadaan, lagi banyak kena cerita.
Sebab kita tak tahu at what point dia akan terfikir, "eh aku nak beli BENDA NI untuk SOLVE PROBLEM NI".
Dan produk yang anda jual yang muncul dalam kepala dia.
Kombinasi personal branding / product branding + non stop cerita pasal produk / selingan pasal produk dalam post-post yang anda tulis / cerita dalam akaun anda ... tak kira di FB, IG, TT dan lain-lain.
Don't give up on yourself.
OK? You can do this.

9
2April 3, 2026 3.4K 1