Tak sabar nak scale up yang ni. Satu benda yang saya perasan ialah… — TulisAds 🖊 — TG.ME

Tak sabar nak scale up yang ni.

Satu benda yang saya perasan ialah, kepelbagaian jenis ads tu sangat penting sekarang ni.

Sebab trigger orang beli tu pelbagai.

Jadi cara terbaik ialah dengan pelbagaikan jenis iklan kita tu.

Hardsell, softsell, takde sale hanya ada call to action je kat hujung, semua ada.

Janji pelbagai.

Lagi banyak jenis, lagi Meta bagi "reward" dekat anda.

Falsampah saya sekarang ni simple:

Generate Demand.
Capture Demand.

Tu je.

Good luck!

- Abdul Rahman
❤7
February 5, 2026 5.4K 2 1