Masih ramai tengok Produk Digital sebagai ‘Side Project' 👀 Sebab… — Ubaidullah Jaafar — TG.ME

Masih ramai tengok Produk Digital sebagai ‘Side Project' 👀

Sebab bila dengar produk digital, ada yang fikir:

🗣️ “Siapa nak beli?”
🗣️ “Betul ke ada demand?”
🗣️ “Macam mana nak mula?”

Ini bukti bila dibuat dengan strategi yang betul… Sales boleh masuk 10K++ dalam masa seminggu! 🚀

Ini bukan sekadar teori. Bila tahu cara bina & marketkan produk digital, hasilnya boleh pergi jauh.

Macam mana caranya? Kami akan share dalam Projek Merdeka Mastery 💥

Pendaftaran akan dibuka Esok, 1 September 2026, tepat jam 8.00PM.

Join group projek sekarang 👇🏻
https://chat.whatsapp.com/El4B9dX5IUn6j4DL6VKDRw
August 31, 2026 139