KELAS 10 HARI 👀
Tapi… 10 hari tu kelas online ke kelas fizikal?
Ramai mungkin tertanya benda yang sama. Sebab kali ni, kami tak nak buat kelas yang sekadar masuk → dengar → habis → bye ❌
Kami susun 10 HARI INTENSIVE TRAINING dengan flow yang berbeza.
6 HARI — KELAS ONLINE
① Strategi Produk Digital
② Setup Payment Gateway
③ Setup Ecommerce & Reseller
④ Page, Poster & Copywriting
⑤ Video Content High Convert guna AI
⑥ Conversion Ads
Kemudian…
4 HARI — KELAS FIZIKAL
⑦ Create Produk Digital guna AI
⑧ Advance AI Digital Product & System
⑨ Sales Page High Convert guna AI
⑩ Monitoring & Scale Conversion Ads
Ada hari untuk belajar. Ada hari untuk buat. Ada benda yang perlu disiapkan.
Dan yang paling penting… 10 hari ni bukan 10 hari yang sama.
Nak tahu apa lagi yang anda akan dapat? Reply “NAK!” di bawah.
Join group waiting list sekarang
https://chat.whatsapp.com/El4B9dX5IUn6j4DL6VKDRw

August 30, 2026 133