Siapa sangka dari rider Lalamove now dah jadi FULL TIME TRADER โ˜๐Ÿปโ˜๐Ÿปโ€ฆ โ€” Nish 3rdMovement ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ธ โ€” TG.ME

Siapa sangka dari rider Lalamove now dah jadi FULL TIME TRADER โ˜๐Ÿปโ˜๐Ÿป

Sehari cedok order dari 8pagi sampai 8malam cari duit nak hidup, nak makan. Ada lebih sikit buat depo untuk trade

Sampailah jumpa tune konsisten withdraw grow dari 100$ ke 500$ buat sampai 10kali
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Mustahil? Yes kalau takda ilmu dalam trading. Tak mustahil kalau ada ilmu & disiplin untuk stay konsisten dalam trading

Kehadiran nish di dunia IB ni untuk educate orang bahawa trading ni boleh buat duit kalau sentiasa berdisiplin & follow SOP nish โœ…
๐Ÿ”ฅ60๐Ÿ“2โค1๐Ÿ‘1๐Ÿ•Š1๐Ÿณ1๐Ÿ’ฏ1๐Ÿค1๐Ÿค—1
September 2, 2026 1.7K 2