Yang melepas live nish tu, make sure lepasni korang kena masuk sebab dalam live nish ajar cara nak cari zone + confirmation
Nak cakap padu? Terlebih padu sangat. Trade pakai ilmu #3rdMovement , bukan pakai "rasa"
Yang melepas live nish tu, make sure lepasni korang kena masuk sebab dalam live nish ajar cara nak cari zone + confirmation
Yang melepas live nish tu, make sure lepasni korang kena masuk sebab dalam live nish ajar cara nak cari zone + confirmation
23
3
2
2
1
1
1
1
1
1September 2, 2026 1.2K 1