Gold Kisah Semalam mencari Liquidity di Previous Fakeout ‼️‼️‼️
Gold semalam lepas buat setup Jual Kebun …. laju turun macam takde hari esok laju jer break Support 💦💦💦
~Laju laju buai ku laju…aku nak kawin dengan anak raja🤴🤴🤴~
Eh bukan …price turun laju laju semalam sebab kejar Big Order kat bawah…🚛🚛🚛🚛🚛
Bawah tu kalau tgk kiri ada Previous Fakeout tempat sejarah Manipulation pernah dibuat ⬆️⬆️⬆️⬆️
Bila price masuk kawasan zone tu jangan masuk dulu❌❌
Tgk dulu price action …rupanya gold buat fakeout baru …ada 2 sapot sama baris kena break lepas tu naik atas🚀🚀🚀🚀🚀
Korang tarik satu TL tunggu dia break atas…
Bila da break atas biasanya dia akan turun balik ambik order buy lepastu baru dia terbang 🚛🚀🚛🚀🚛🚀🚛🚀
Lepas tu follow jer guna Teknik silat yg korang belajar…teknik follow trend baru yg dibuat🚗🚗🚗
So kesimpulannya…tunggu tunggu tunggu tunggu…gold is about waiting game..🔇
Tunggu pun tak lama ..nak trade gold ada masa masa active dia…⌛️🕰️🕰️🕰️🕰️
So harini tunggu lagi pukul 9 kita tengok apa dia buat 👀👀👀👀
28
9
3
2August 25, 2026 1.9K 15


