Antara Channel yg saya Pin kan kat Tele saya…
1. Bangsa x Kanan ✅
By Cikgu Pablo…cikgu dia garang macam singa…kalau dia bad mood habislah kau kena maki…tapi bagi saya itu normal 👍👍
Lagi garang lagi bagus ‼️
Baru boleh belajar 🔥🔥🔥
Ini tak ❌ … budak budak noob sekarang masuk LIVE TT jer tanya Nak B ke nak S 😂😂😂
Kalau dulu tanya TF berapa Valid …sekarang tanya Nak B ke nak S 🧑✈️🧑✈️🧑✈️🧑✈️
Rasa nak tunjal tunjal jer kepala budak budak ni…lepas tu follow sifu TT …kalau floating kena marah …jadahnya perangai …
Belajar tak nak ❌ nak follow org jer ✅ kalau loss marah 👀👀👀👀
Hahahaha budak budak Gen Z katanya…manjah kali🌹
2. Channel Spiritual King Master… ini poyo jer owner dia
Tak pernah bagi signal ❌
Mapping dulu ada bagi sekarang senyap ❌❌
Asyik tunjuk profit jer…macam dia terpaling profit 🤮🤮🤮
Tak habis habis dengan fakeout dia…mana ada fakeout ..itu semua mitos 🚀🚀🚀🚀

41
30
8
6
2
1
1
1September 1, 2026 1.5K 5