Antara Channel yg saya Pin kan kat Tele saya… 1. Bangsa x Kanan ✅ By… — Spiritual King Master — TG.ME

Antara Channel yg saya Pin kan kat Tele saya…

1. Bangsa x Kanan

By Cikgu Pablo…cikgu dia garang macam singa…kalau dia bad mood habislah kau kena maki…tapi bagi saya itu normal 👍👍

Lagi garang lagi bagus ‼️

Baru boleh belajar 🔥🔥🔥

Ini tak … budak budak noob sekarang masuk LIVE TT jer tanya Nak B ke nak S 😂😂😂

Kalau dulu tanya TF berapa Valid …sekarang tanya Nak B ke nak S 🧑‍✈️🧑‍✈️🧑‍✈️🧑‍✈️

Rasa nak tunjal tunjal jer kepala budak budak ni…lepas tu follow sifu TT …kalau floating kena marah …jadahnya perangai …

Belajar tak nak nak follow org jer kalau loss marah 👀👀👀👀

Hahahaha budak budak Gen Z katanya…manjah kali🌹

2. Channel Spiritual King Master… ini poyo jer owner dia

Tak pernah bagi signal

Mapping dulu ada bagi sekarang senyap

Asyik tunjuk profit jer…macam dia terpaling profit 🤮🤮🤮

Tak habis habis dengan fakeout dia…mana ada fakeout ..itu semua mitos 🚀🚀🚀🚀
🤣41🔥30❤8😁6🗿2👍1🥰1🤡1
September 1, 2026 1.5K 5