Nama : Nur
Jantina : Perempuan
Umur : 31(Bulan May)
Agama : Islam
Status : Bujang
Asal : Johor
Lokasi Terkini : Selangor
Berat : 80
Tinggi : 160
Pekerjaan : Freelancer
Hobi / Kemahiran : Suka belajar benda baru, Suka Outdoor & Indoor activities, Mengemas, Masak & Bina Networking.
Cara Berhubung :
https://forms.gle/GAMTpMX9ZBjAoLUo8
Isi Google form ni tau, gambar saya akan share once saya sudi berkenalan (approval by my mom & dad. InsyaAllah)
Maklumat diri :
= Seorang yang sedap mata dipandang
= Faham agama dan sentiasa cuba beramal & memperbaiki diri saya
= Family oriented
= Ambivert
= Anak ke-3 daripada 6 adik beradik. Sifat saya yang sebenar saya tunjuk bila saya sudah bergelar isteri awak yang Sah. Hiks
= Saya lasak juga, tak boleh duduk diam, ada sahaja benda hendak dibuat, tapi boleh je duduk rumah ontok-ontok(diam-diam)
= Saya pemalu orangnya (hanya dengan lelaki sahaja)
= Senang berkomunikasi
= Suka bersosial (NGO atau aktiviti yang bersama kakak-kakak/makcik-makcik), bila dah penat saya akan duduk rumah ambil masa untuk diri saya pula(Charge my energy)
= Quite independent
= Suka belajar sesuatu yang baharu
= IQ, EQ, SQ & AQ saya stabil. Alhamdulillah
= Stifin Genetic Intelligence : FE
= I know my value. InsyaAllah
= Setia orangnya
Ciri-ciri Idaman:
= Jaga solat serta faham agama
= Tidak merokok/vape!
= Seorang lelaki yang sentiasa memperbaiki dirinya menjadi seorang yang Qawwam juga bersedia membimbing isterinya ini dengan baik.
= Berakhlak & Ada jati diri
= Berpendirian Tegas serta boleh bertolak ansur
= Senang berkomunikasi dan memahami
= Jujur & Bertanggungjawab
= Family oriented
= Bekerjaya & Rajin berusaha
.
Saya faham manusia itu tidak pernah sempurna. Jika berminat untuk berkenalan boleh isi form segera ya. Sudah semestinya tujuan saya post detail ni adalah untuk berkenalan dengan calon jodoh saya, Kalau boleh tak nak kenal lama-lama. Cukup masing-masing mengenali satu sama lain dan merasa selesa bersama. Once dah selesa kita build up the relationship together.
Nyatakan Sebab Menyertai (JTJ) : Salah satu Ikhtiar saya untuk mencari Sahabat, Suami dan Bapa(untuk anak-anak) dalam urusan Agama, Dunia dan Akhirat. Mahu membina rumah tangga utk sama-sama berkasih sayang juga mendapat ketenangan antara satu sama lain. InsyaAllah😊. Tujuan akhir saya adalah untuk ke syurga bersama awak.








