පොඩි start එකක් ගමු මේ වැඩේට... ඔයා අද මට වැඩක් කරලා දෙන්නා ඕනී… — 🕸2K27_GHOST ACADEMY 2.0 ☠🤍 — TG.ME

✅ පොඩි start එකක් ගමු මේ වැඩේට...

ඔයා අද මට වැඩක් කරලා දෙන්නා ඕනී... 

Target No.001👇

ඔයා 2026 එක්සෑම් එක හරියට කරගත්තු නැති කෙනෙක් නම්... හරි , මේ 1st ශයි එක නම් ඒකේ තවම ඔයාගේ ප්‍රගතියක් නැත්තං කෙල වෙලා නම් ඉන්නේ ,

ඔයා අතින් මොනා හරි අව්ල් වෙන්න ඇති ... පිස්සු නටන්න ඇති ... 4න් ඔබන්න ඇති...

උදාහරනයක් විදියට මං ගැන කියන්නම්..

මම 1st shy එකේ ක්‍රිකට් ගැහුවා ... දවස් 4ක් 5ක් මැච් ප්‍රැක්ටිස් ... ආයේ පේපර් ලීවේ නැ එක එක අඩු පාඩු  මේ විදියට .
උබගෙන් උන අඩු පාඩු ටික කොලයක ලියන්න ඔනී ....
ඒක කරන්නේ මෙහෙම ..

CR පිටුවක් අරන් ඒක දෙකට බෙදපන් එක කොටසක අනිවාර්යයෙන් උබ අතින් උන වැරදි ...

ලව් කරපු එව්වා.. ක්‍රශ් කිය කිය මෙලෝ මගුලකට වැඩක් නැති පස්සේ  නැහුන එව්වා හැම දේම ලියපන්...

කොටින්ම උබෙ ගෙදර මිනිස්සු උබට සප් එකක් දුන් නැත්තං ඒකත් ලියපන් ....
යාලුවෝ කෙලවපුවා..
උබට කෙලවෙන්න හේතූ උන හැමදේම එක පැත්තක උබ ලියන්න ඔනි..


අනිත් පැත්තෙ column එකේ උබ මේ සැරේ කරන්න හිතන් ඉන්න ටික...

උදාහරනයක් විදියට මම ලීවා අයේත් නම් වැඩට බහිනවා.
Cricket ගහන එක අත ඇරලා දානවා..

3 සැරයක් පාස්ට් පේපර් ට්ක කරනවා.
දවසට පැය 12 -15  පාඩම් කරනවා...
කෙලවපු හැම එකාගෙන්ම අයින් වෙනවා....
රිද්දපු හැම එකාටම return දෙනවා...

මේ හැම දේම මම ලීවා...
උබ ඒ ටික අනිත් column එකේ ලියන්න ඔනි...
ලස්සනට ලියපන්...

පොඩ්ඩක් පිලිවෙලට ...

මොකද මුලු අවුරුද්දටම උබ 
උබේ මෝර්ටිවේශන් එක ඕකෙන් හදාගන්න යන්නේ...

මේ සැරෙන් මේක ඉවර කරගන්නවා කියලා ලියපන්...


🙂 සමහරුන්ට මේ මොනවද මේ සිප්පි කෑලි වැඩනේ අපි පොඩි එව්න් නෙවේ කියලා හිතෙයි...

තොපි ඇගෙන් ලොකු උනාට තාම පොඩි එව්න් නෙවේ ඊටත් වඩා පල්ලෙහා මට්ටමේ වැඩ කරන්නේ..

අම්මා තාත්තාගෙන් සල්ලි ඉල්ලන් ගිහින් බොන එක.. යාලුවෝ එක්ක ක්ලාස් කට් කරලා. ආතල් දාන එක..

හෙන ලොකු එව්න් කරන වැඩනෙ

අනේ යකෝ මට මෙතන බනිනනවා තොපිටම තොපේ රෙදි ගැලවෙන්න බනින්න පුලුවන්
මට වෙලා නැ..

කියපු වැඩේ කරපන්.
මට 20ක් 30ක් ඇති ...
එවලා තියපන් . ඒ කොලේ... මේකට

@ghosty999

... මම ගොඩක් වැඩ බලන්නේ ඔය acc එක හරහා..

උබට දවසක මේ ලියන කොලේ මතක් වෙයි
මම වැඩ පටන් ගත්තේ මෙකෙන් කියලා...

අනික උබ වැරැද්දක් මේ ශයි එකෙත් කරද්දී බලපන් ඒ වැරැද්ද කලින් කරාද කියලා අර කොලෙ කියලා ...

ඒ වැරැද්ද දකිද්දි තේරෙයි කලින් කෙල උනේ මේ හින්දා මේ සැරෙ ඔය වැරෑද්ද කරන්න හොද නැ කියලා

2027 AL ... එව්න්ට මේ සැරේ සුපිරියක් කරන්න ඔනී... ඒකට උබලාගෙම වැඩ කරන හොද සෙට් එකක් මට ඔනී කරනවා 
පොඩි පිරිසක් ඇති .......
අපි බලමු කොන්ද පණ තියෙන එව්න් කීයක් ඉන්නවද කියලා..

GHost

@GA2k27  

සෙට් වෙයන් වැඩ කරන එකෙක්
❤89🎉4🥰2
August 30, 2026 1.1K 5 8