මාස 10කට ප්ලැන් එකක් ගහමුද...🔥🍃 මම දන්නවා ඕක කියපු ගමන් අපෝ ඕවා ගැහුවට වෙන් නැ නේ කියලා කියවෙනවානේ උබලට... . මේ වතාවේ එහෙම මගුල් නොකියා පිලිවෙලට වැඩේ කරමු... තම තමන්ට සෙට් වෙන විදියකට මේක වෙනස් කරගන්න පුලුවන්.. මම උබලත් එක්ක එක්සෑම් ලීවා නම් මම කරන විදිය උබලට කියන්නම්... අවසාන වෙනකන් සිලබස් අල්ල අල්ල දගලන් නැතුව ක්ලාස් වැඩත් එක්කම මේක ගොඩ දාගන්න පුලුවන්.. ලොකු ප්ලෑන් ගැහුවට ඒවා වෙන් නැත්තේ උබලට ඩිසිප්ලීන් කියන දේ ගෑවිලා වත් නැති හින්දා .. ඒ වගේම උබලා දන්නේ නෑ ලොකු ප්ලෑන් එකක් ගැහුවම ඒක අනුව වැඩේ කරගෙන යන්න.. මම මේ සැරේ මූලිකව Sessions 3කට වගේ කඩලා...😉 ඒ කියන්නේ මාස 10ක වැඩ ගානට කොටස් 3කට බෙදලා.. එකින් එක එකින් එක ගොඩ දාන විදිය කියලා දෙනවා.. නිකමට හිතපන්.. මේ december Results එද්දී... අපි දැන් 0 හිටියත් ෆුල් පේපර් එකේ ලකුනු 50කට 60කට ලියාගන්න පුලුවන් තත්වෙකට ආවොත්.... මාස 3ක් 4ක් ඇතුලත...😉 එන රිසාල්ට් එක මොක උනත් පට්ට ගැම්මකින් එතනින් එහාට වැඩ කරන්න පුලුවන්... ඒත් ගොඩක් උන් මේ මාස ගාන පට්ට ආතල් එකක් අරන් ආයේ එක්සෑම් මතක් වෙන්නෙ Results ආවම.. කෙල වෙන්න ඔනී තමා ඕකුන්ට 💔 ...උබලා පොඩි බබලා නෙවේ... මේකේ බරපතලකමක් තේරෙන්න ඔනී. පිලිවෙලට ප්ලැන් එකක් ගහන විදිය කියලා දෙන්නම්...🍃🔥 ඒ වගේම ඒ ටික maintain කරගෙන යන විදියත් එක්කම..🍃🔥 ඔලුවෙන් වැඩේට බහිමු.. ඔහෙ එහෙන් මෙහෙන් කරන් නැතුව.. @gA2k27
මාස 10කට ප්ලැන් එකක් ගහමුද...🔥🍃 මම දන්නවා ඕක කියපු ගමන් අපෝ ඕවා… — 🕸2K27_GHOST ACADEMY 2.0 ☠🤍 — TG.ME
September 2, 2026 307 9 2