Wassup Gaiss! ๐Ÿ‘‹ Kami telah membuat beberapa perubahan pada ExoMyโ€ฆ โ€” ๐‘ฌ๐’™๐’๐‘ด๐’š - Exotics Pet Community Malaysia. โ€” TG.ME

Wassup Gaiss! ๐Ÿ‘‹

Kami telah membuat beberapa perubahan pada ExoMy untuk memudahkan semua orang. Korang boleh sertai semua group atau pilih mana-mana group yang korang rasa sesuai melalui pautan di bawah. ๐Ÿข๐Ÿ๐ŸฆŽ๐Ÿ›๐Ÿ ๐Ÿฆœ๐Ÿ‡๐Ÿฆ”

Cara nak join:

1. Tunggu beberapa saat selepas menyertai sehingga captcha muncul.
2. Pilih "Saya bukan robot".
3. Siap! Selamat berkomuniti. ๐ŸŽ‰

๐Ÿ“Œ Jika korang menghadapi sebarang masalah untuk menyertai mana-mana group, jangan risau. PM saya atau mana-mana Admin ExoMy, kami akan bantu secepat mungkin.

1. Group Utama ExoMy
(Fokus kepada Pembelian โ€ข Penjualan โ€ข Adoption โ€ข Pertukaran SAHAJA)
https://t.me/exomy

2. Subgroup ExoMy
(Fokus kepada pembelajaran dan perbincangan mengenai haiwan tertentu. Pembelian & penjualan hanyalah bonus.)
https://t.me/exomylovers/240

3. Sudut Santai ExoMy
(Tempat untuk sembang santai, perkongsian, pembelajaran, perbincangan, pembelian & penjualan. Namun masih tertakluk kepada Peraturan ExoMy.)
https://t.me/SantaiExomyclub

Berhobi dengan Selamat dan Berilmu. ๐Ÿ’š
Telegram
Exomy - Exotic Malaysian Community
Welcome to ExoMy Group, please enjoy ur stay here, this group open to all selling, swap and trade all related to exotic pets, Please follow rules, Thank you. https://t.me/exomy
June 27, 2026 3.6K 1