Epicures Trader (Official)Main thora thora karke accumulate kar raha hoon. Agar price aur neeche gaya to main mazeed buy karta rahunga!Main abhi bhi #SOL ko accumulate karne ka plan follow kar raha hoon. Filhal market ka reaction thora slow hai, lekin main abhi bhi ek achi pullback ka intezar kar raha hoon.t.me/EpicuresTrader/627022July 17, 2026 331