#LINK ko support zone se bohat achi buying mili hai. Lagta hai buyers price ko aur upar push karte rahenge, isi liye main is par long trade lene ka plan bana raha hoon.
July 18, 2026 286
#LINK ko support zone se bohat achi buying mili hai. Lagta hai buyers price ko aur upar push karte rahenge, isi liye main is par long trade lene ka plan bana raha hoon.