හායි ළමායි..
ඔන්න අපි 4th Year ආරම්භ කරා 😌
දීර්ඝ නිවාඩුවකින් සහ Exam වලින් පස්සෙ ආයෙම Clinical පටන් ගත්ත
මෙ සති දෙකෙ අපි කරන්නෙ Oncology Appointment එක.. ඒ කියන්නෙ පිළිකා වාට්ටුවෙ
මෙ ඔයාලට පේන්නෙත් අපෙ පිළිකා රෝහලේම කොටසක්..මේක බැලුවම ගොඩක් ලස්සනයි නේද. හැබැයි ඇතුලෙන් තියෙන කතාවනම් ඉටවඩා දුකයි. මේකෙ ඉන්නෙ ගොඩක් අසධ්ය ලෙඩ්ඩු..එයාලගෙ මානසික සහනය වෙනුවෙම් තමා මෙහෙම පරිසරයක් හදල තියෙන්නෙ.
පිළිකා ( Cancer ) ගැන ගොඩක් දේවල් ඉදිරි දවස් ටිකෙ මන් ඔයල එක්ක බෙදාගන්නම් 😌❤️
🟣 ඔයාලාගෙන් පොඩි Help එකක් ඕනි..ඔයාලා දන්න Medicine යන්න ආසාවෙන් ඉන්න යාලුවොන්ව අපෙ Channel එකට Add කරන්න එයාලටත් motivation එකක් වෙයි...
අද ඉඳන් ආයෙත් දවස ගානෙ අපි Vlogs ගේනවා 😌❤️
-----
Join with us
https://t.me/meddreamswithshan
Forwarded fromMed Dreams with Shan ❤️🩺😊

1September 2, 2026 52