Meri posts lagane bad bi kud deal kar ke scam kar ke or badnaam mujhe… — Ali Jan — TG.ME

Meri posts lagane bad bi kud deal kar ke scam kar ke or badnaam mujhe kar rahe ho ap
Log mene Kafi bar mana bi kia

Is lye me chatgroup off kar raha ho

Again me kud aao ya mere naam me scammer

Kabhi koe deal nhi karni chahiye 1 pkr ki bi ho


Baki is scammer ko Allah pak ka khoof nhi I think but qiymat ka din
inshaAllah Allah pak un se hisab le ghe


Kis tarha log ko takleef dete hai Huqool Kal ibad me
❤17👍6😱2❤‍🔥1
August 15, 2026 4.6K