Meri posts lagane bad bi kud deal kar ke scam kar ke or badnaam mujhe kar rahe ho ap
Log mene Kafi bar mana bi kia
Is lye me chatgroup off kar raha ho
Again me kud aao ya mere naam me scammer
Kabhi koe deal nhi karni chahiye 1 pkr ki bi ho
Baki is scammer ko Allah pak ka khoof nhi I think but qiymat ka din
inshaAllah Allah pak un se hisab le ghe
Kis tarha log ko takleef dete hai Huqool Kal ibad me

17
6
2
1August 15, 2026 4.6K