Register වෙනවට 250$ Future Bonus එකක්!🫣
📊 Simple Task එකක් කරලා Exchange එකකින් Bounce ගන්න.
කරන්න තියෙන්නේ,
👉 පහළ link එකෙන් WEEX Exchange එකේ Register වෙලා Account එකක් Create කරන්න.
🔗 *Link* - https://www.weex.com/en/register?vipCode=srilanka
ඊලඟට KYC Verification එක කරගන්න.
එච්චරයි ...
👉 මේ tasks complete කරන අයට Event එක end වුනාම 250$ future bones එකක් ලැබෙනවා.
*Note*
🌟 මේක Trusted Global Exchange එකක්... දැනට ගොඩක් usersලා අඩු නිසා වාසියි.
🌟 Crypto Rover වගේ Influencesලත් මේ Platform එක Promote කරනවා.
🌟 Extra tasks නෑ.. Account එක හදලා Verification කරගන්න විතරයි ඕනි .. 💰💰
එහෙනම් පරක්කු නොවී අදම වැඩේට සෙට් වෙමු!🔥

6June 9, 2026 1.2K 3