1M Volume නම් අපිට කොහෙන්ද?” කියලා Skip කරන්න එපා 😅 1M වලට කලින්… — SLASIBRO OFFICIAL — TG.ME

Forwarded fromBIBinance with AsiBro
“$1M Volume නම් අපිට කොහෙන්ද?” කියලා Skip කරන්න එපා 😅

1M වලට කලින්, ඔයාලා 100K volume හැදුවම - එතන ඉඳලා 3$ onwards rewards තියෙනවා ඔයාලට...

මුලින්ම මේක බලන්නකො...

💵 $10 නම් account එකෙ තියෙන්නෙ...
20X = $200 Position
30X = $300 Position
50X = $500 Position

ඔයා trade එක දාලා ආයේ profit collect කරාම; ඔයාගේ leverage අනුව volume එක

400$
600$
1000$

මේ එක Trade එකකින්...

ඔයා Active Trader කෙනෙක් නම් ඔයා දන්නෙම නැතුව ලොකු Volume එකක් හැදෙනවා

ඉතින් කොහොමත් Trade කරනවා නම්...

Fee එක Exchange එකට දීලා නිකන් ඉන්නෙ ඇයි? 😏

🔥 100% Fee Return කරගන්න
🔥 Volume එක Build කරගන්න
100$ walata 3$ indala $1M walata $30 wenakan earn karaganna

+

තව SECRET GIVEAWAYS වලට සුපිරම chance එකක් මේක!!!

📩 වැඩේට SET වෙන්න කැමති Tradersලා @asibrobnb එකට DM එකක් දාන්න!
❤2🔥2
July 24, 2026 755 1