𝗔𝗟 අපි 🇱🇰: post #18883 — TG.ME

👋 ළමයී...

Smart Perfect Physics අපි මේ පාර 2nd shy හෝ 3rd shy කරන ළමයි වෙනුවෙන් mix revision එකක් පටන් ගන්නවා...

✅ Morning Full Papers
✅ Daily Questions
✅ Homework Papers
✅ අවශ්‍ය දේවල් සාරාංශ කරලා Point Revision


📅 සැප්තැම්බර් 03 වන බ්‍රහස්පතින්දා
⏰ පෙ.ව.8.00 සිට
🌐 ඔස්සේ ලංකාවට Online 📹

🔥මේක theory පංතිත් එක්ක කලවම් නොවෙන quality revision එකක්

දැන්ම පහත 🌐 සමූහයට එකතුවන්න 👇

https://chat.whatsapp.com/KLiPWzipwHJBXFj5DnVTWS?s=cl&p=i&mlu=4

Smart Perfect Physics
⚡️

Dilshan Kasthuriarachchi
✅
❤3👍1🔥1