යාන්ත්‍ර විද්‍යාව කියන්නෙ A/l සහ O/L අතර තිබෙන තාර්කික බව කියන ගැප්… — 𝗔𝗟 අපි 🇱🇰 — TG.ME

🔄යාන්ත්‍ර විද්‍යාව කියන්නෙ A/l සහ O/L අතර තිබෙන තාර්කික බව කියන ගැප් එකට.

❌ යාන්ත්‍ර විද්‍යාව කියන්නෙ සූත්‍ර කටපාඩම් කරලා , theory කට පාඩම් කරලා , රටාවන්ට හුරුවෙලා කරන්න පුළුවන් පාඩමක් නෙවෙයි.

✅ මේ පාඩම ඇතුලෙදි අපිට O/L වල නොතිබුණු හැබැයි A/L වලට නැතුවම බැරි තාර්කික බව කියන concept එක හම්බවෙනවා.
✅ අපි එ⁣දිනෙදා ජීවිතයේ දකින සෑම ප්‍රායෝගික ක්‍රියාවලියකම අපිට අත්දකින්න ලැබෙන්නෙ මේ යාන්ත්‍ර විද්‍යාව තුළ තිබෙන සංකල්ප.....
✅ එ කියන්නෙ යාන්ත්‍ර විද්‍යාව ඇතුලෙදි Physics syllabus එකට අදාළ සියලුම theory වලට අදාළ මූලික සංකල්ප හා ඒ හා ගොඩනැගුනු ගැටලු වලට අදාළ mathematical කොටස අඩු වැඩි වශයෙන් අපිට හම්බෙනවා.....
✅ තවත් විදියකට කිව්වොත් යාන්ත්‍ර විද්‍යාව නැති පාඩමක් නැති තරම් ...
✅ මේ⁣ පාඩමේදී ඉ⁣ගෙන ගන්න සංකල්ප ඉදිරි සෑම පාඩමකදිම අපි යොදාගන්නවා...
✅ අන්න ඒක නිසයි A/l Physics ඉගෙන ගන්න ළමයෙක් යාන්ත්‍ර විද්‍යාව කියන පාඩම හරි විදිහට හරිම තැනින් ඉගෙන ගන්න ඕනි වෙන්නෙ .....

🆕 මේකට විසදුමක් විදියට අපි september මාසයෙ යාන්ත්‍ර විද්‍යාවට අදාළ seminar series එකක් කරන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා...
මේ තුලින් ඔයාට
🔵 දෛශික හා බල සමතුලිතතාව
🔵 චලිත සමීකරණ හා සාපේක්ෂ චලිතය
🔵 චලිත ප්‍රස්තාර
🔵 ගුරුත්වය යටතේ චලිතය
🔵 ඝර්ෂණය
🔵 කාර්යය , ශක්තිය , ක්ෂමතාව
කියන කොටස් ආවරණය කරගන්න පුළුවන් වෙනවා....


🔔අපේ මේ seminar series එක සමග සම්බන්ධ වීමට ඔයත් කැමති නම් පහළ තියෙන නම්බර් එකට දැන්ම 🌐 message එකක් දාන්න..

📲 https://wa.me/94767233253

Prasad Rajapaksha
✅
❤3👍1🔥1
August 31, 2026 305 1