Free Zoom session (The 1 Ecom Workflow). Salam semua. Saya (Aqif… — Aqif Azizan — TG.ME

Aqif AzizanPhoto
Free Zoom session (The 1 Ecom Workflow).

Salam semua.

Saya (Aqif Azizan) mungkin nak buat sesi Zoom percuma bermula minggu ini.

Insha Allah, saya nak test first batch esok (Ahad). Pukul 10 pagi.

Terhad untuk 100 orang saja.

Selepas 1 tahun senyap untuk bereksperimen pada bisnes sendiri, saya rasa modul ini boleh jadi game changer untuk mana-mana bisnes yang mahu survive dan thrive dalam ekonomi yang mencabar.

.

Saya nak share macam mana jual produk fizikal di luar negara (atau dalam negara) + create 5 salespage berbeza persona + create 5 poster ads (dan copywriting) untuk 5 persona berbeza.

Nak tanya. Ada yang nak join ke esok pagi?

.

Masuk Whatsapp Channel ini dulu ya.

Sebab link Zoom semua akan diberikan dalam ini.

https://whatsapp.com/channel/0029Va6M6yOBVJl4eeqiat2s
June 20, 2026 351 1