ළමයි.......❤️ විබාගෙට තව මාස පහක් විතරයි තියෙන්නෙ.ඒනිසා පොඩ්ඩක්… — StudyBytes — TG.ME

ළමයි.......❤️

විබාගෙට තව මාස පහක් විතරයි තියෙන්නෙ.ඒනිසා පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා අමාරුවෙන් උනත් තීරණය කලා ඔන්ලයින් එන එක අඩු කරන්න.එනිසා Work Plans ටික අද ඉදලා ක්‍රියාත්මක වෙන එකක් නැ.හැබැයි ඔයාලාට උදව් වෙන Notes , කෙටි ක්‍රම, Practical Notes ටික සහ තව ඔයාලාට උදව්වන දේවල් පුලු පුලුවන් වෙලාවට මේකට දාන්නම්.3rd Shy එක නිසා මට තව Chance එකක් නෑ.🥲ඔයාලා තේරුම් ගනි කියල හිතනවා.

මේ වෙනකල් අපෙ Channel එකෙන් වැඩක් කරගත්තා කියල හිතනවා ඔයාලා.කණගාටුවෙන් උනත් මේ තීරණය ගත්තේ තව මාස පහයි නිසා.ඔයාලාත් මේකෙම හෝ ෆෝන් එකේ හෝ වෙන වැඩවල යෙදෙන්නෙ නැතුව පුලුවන් තරම් තනියම වැඩ කරන්න බලන්න මේමාස පහේ.

වැඩේ නවත්තන්නැ පුලුවන් වෙලවට Practical Notes ,Short Notes ,විවරණ මම දාන්නම්.

ඔයාලා අපෙ Channel එකෙන් වැඩක් ගත්තා කියල හිතනවා නම් Comment එකකුත් දාන්න.පුලුවන් හැම වෙලේකම ඔයාලාට උදව් වෙන දේවල් දාන්නම්.

හැමෝටම ජය වේවා....!!!🙏❤️
Thank You All🥹❤️
❤65👍9❤‍🔥6😢2🕊2
June 18, 2024 2.6K 12 2