ඇත්ත කතාව නම් පේපර් එක අමාරුයි ඒක හැමෝම කියන, අහන්න ලැබෙන දේ💔
ලේසි කියන කීප දෙනෙකුත් ඉන්නවා 😌 මැදමට්ටමේ අයත් ඉන්නවා කාට කොහොම උනත් මට තේරුන විදියට නම් සමස්තයක් විදියට පේපර් එක අමාරුයි....
ඉතින් ඔයාලා කල්පනා කල්ල බලන්න මේක මුලු ලංකාවේ හැමෝටම බලපානවා ඉතින් Bio එක හින්ද මුලු Exam එකම අතෑරගන්නෙපා 🥲💔
කල්පනා කර කර ඉදියට, Mcq උත්තර බැලුවට, අනේ මට මෙහෙම කරන්න තිබුනනෙ කියල හිතුව කියලා මක් කරන්නද ආයි ගිහින් ලියන්නද ඕක 😒💔
ඒ හින්දා ගිය දේ ගියා 😌 හැබැයි Z එක උඩට ගන්න තව Subject දෙකක් එහෙම්ම ඉතුරුයි ඒ මදිවට ඒවත් තමන් ඉන්න මට්ටම සම්පූර්ණෙන් වෙනස් කරන්න කාලෙකුත් ලැබිලා 🥹🥹🥹
කාටවත් ඒලෙවල් වලදි හම්බනොවෙන චාන්ස් එකක් අපිට මේ ලැබිලා තියෙන්නෙ ❤️ ඉතින් අනිවාරෙන් මේකෙන් ගේමක් ගහන්න හැමෝම 🏆❤️
අපි හැමෝටම පුලුවන්❤️
තමන්ගෙ උපරිම Capacity එක දෙන්න මේ වෙලාවෙ කල් ගියානෙ කියල ආතල් එකෙ ඉන්නත් එපා ගොඩක් අයට දැන් එහෙම එකක් තියනවා
1 . බයෝ ඉවරයි ඔලුවෙ බර නිදහස්
2. Physics , Chemestry වල පාඩම් කරන්න මහ දෙයක් නැ ඕව නම් මොනාද 😒😂
ඔහොම හිතලා ඔහේ ඉන්නවා 💔
ඒ වැරැද්ද කරන්නෙපා ලමයි පාඩම් කරන්න මහ ලොකුවට නැතාට Z එක කනපිට ගහන්න පුලුවන් විෂයක් Phyisics 😼💫💥
ඒ නිසා මේ ලැබුණු චාන්ස් එකෙන් උපරිම ප්රයෝජනේ අරන් දිනල විතරක් ඉවර කරමු 😚🎖️🔥❤️
අන්තිමට Result එන දවසට අම්මලගෙ ඇස් සතුටු කදුලින් පුරෝලා සතුටින් ඉන්න පුලුවන් වෙන්න නම් දැන් මහන්සි වෙන්න මහන්සියෙ ප්රතිඵල එදාට ලැබෙයි ❤️🥺
40
5
4
3November 27, 2024 1.9K 3