👉 *2025 - 2026 A/L SFT*
💥💥 *Smart Paper නොකරපු අය හැමෝම මේ වෙනකල් කරපු papers කරලා discussion ටිකත් බලලා ඊළඟ paper එක දාන්න කලින් සෙට් වෙලා ඉමු*..💥💥
(Smart Papers මේ link වලින් log වෙලා කරන්න.)
⭕ *Smart paper 01*
https://forms.gle/f3z2P47GUdGFTehi6
⭕ *Smart paper 02*
https://forms.gle/4VfqCh5Vi7kZ8isX9
⭕ *Smart paper 03*
https://forms.gle/PyeYgHbwCYFNSRA36
⭕ *Smart paper 04*
https://forms.gle/s6bCCebXNyNECaxu5
⭕ *Smart paper 05*
https://forms.gle/5BsNjT6np2eSAoWF9
⭕ *Smart paper 06*
https://forms.gle/h2wvbaqJF2MwxoeC8
⭕ *Smart paper 07*
https://forms.gle/btgdykQyPqywKYJb9
⭕ *Smart paper 08*
https://forms.gle/YivuTawxy8njWfrG6
(සියලුම Smart papers වල discussion පහල link එකෙන් ගිහින් බලන්න පුලුවන්)
⭕https://youtube.com/playlist?list=PL1ZtTjJQ9jehm9dT3E3X-sQERVefPJp5G&si=qSUBL7LPoiH2CaNO
⭕ඔයාගෙ තව යාලුවෙකුටත් share කරලා එයාටත් අලුත් දෙයක් ඉගෙන ගන්න උදව් කරමු.
Google Docs
SMART PAPER - 01 (SFT) ශානක රණතුංග
(පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වීමට 2025 හෝ 2026 SFT
Online හෝ Physical යන්න
නම, පාසල, ලිපිනය සමග
070 466 7 888 අංකයට
WhatsApp පණිවිඩයක් යොමු කරන්න)

January 11, 2025 217 1