CHEMISTRY MASIH STRUGGLE? SPM dah dekat, jangan tunggu last minute!… — Serene NotesChannel ʕっ•ᴥ•ʔっ — TG.ME

🧪 CHEMISTRY MASIH STRUGGLE? SPM dah dekat, jangan tunggu last minute! 👀 Jom join CHEMISTRY A+ MASTERCLASS bersama Sis Heera — Chemistry Tutor & Author of Chemistry SPM Book! 🔥 ✨ Tips & strategi tackle Chemistry ✨ Guidance untuk past years ✨ Key topics yang wajib kuasai 📅 30 August 2026 (Monday) ⏰ 9:00 PM – 11:00 PM 💻 zoom 🎓 Form 4 & Form 5 💰 RM10 ONLY! 📲 CLICK UNTUK REGISTER https://forms.gle/1NodC8zz94DV2iST6   Slot terhad — jangan lepaskan peluang untuk level up Chemistry korang! 🚀 Tag kawan yang tengah struggle Chemistry! 🫵🏻🧪

Google DocsChemistry A+ Masterclass with Sis HeeraHi bakal-bakal Straight A SPM! 🥳 SPM dah dekat tapi Chemistry masih struggle? 🧪 Jom join Chemistry A+ Masterclass bersama Sis Heera, Chemistry Tutor & Author Chemistry SPM Book! …
August 30, 2026 1K 6