Science Link: post #1904 — TG.ME

❌ දැන් රැල්ලට ක්ලාස් ගිහින් හරියන්නේ නැහැ.. 🧠හරියටම හිතන විදිහත් එක්ක logically හරියට theory ටික ගොඩදාගන්න අද රෑ 8️⃣ ට ඇවිත් බලන්න.. Physics අමාරුයි ලකුණු මදි කියලා බයෙන්ද ඉන්නේ ❓ ❌ ඒ බය නැති කරලා A+ ඉලක්කයට යන්න හරියටම පාර කියන Special Theory based revision එක. ✔️ මාස 11න් මුළු විෂය නිර්දේශයම ▶️ අද රෑ 8.00 ට | Live එකෙන් සෙට් වෙමු! Live links සහ pdf ලබා ගැනීමට පහත 💚 සමූහයට එකතුවන්න 🔗 https://chat.whatsapp.com/KWScZBSZ6yPB7c70fsHPlp?s=cl&p=i&mlu=4 2027 exam එකට හරියටම ලෑස්තිවෙන්න ඕනේ විදිහ මුල ඉදලා කියලා දීලා විද්‍යුත් ක්ශේත්‍ර පාඩම ගොඩදාගමු

❤14🕊3👀3🔥1🥰1
August 29, 2026 4.1K