Science Link: post #1896 — TG.ME

💠A/L BIOLOGY- 2027 Hyper Revision 🩺 අවුරුදු ගානක් Class ගියා නේද❓ ⏳ මේ පාර විභාගයට හිතපු තරම් Result එකක් ගන්න බැරි උනාද 💔 📌 Papers කරනව කියලා ඔයා කලේ Theory හරියට දැන ගන්නේ නැතුව Guessing පස්සේ ගිහිල්ලා Resource book එක කටපාඩම් කරලා වැඩේ අවුල් කර ගත්ත එක නේද... 🤦‍♂️ වැරැද්ද තියෙන්නෙ ඔයා වැඩ කරන විදිහෙයි.. 🧠 ✅ හරියටම Bio ගොඩ දාගන්න නම් Mind map ගහන එක අනිවාර්යයි.💯 🚫2027 1st shy ලියන ළමයිත් කරන්නේ මේ ටිකමයි 🚫2026 ලියපු අය කලෙත් මේකමයි දැන් ඇති...දැන් වත් හරි පාරට එන්න 😏 දන්න කෙනෙක්ගෙන්... Medicine ගිය කෙනෙක් ගෙන් දේවල් කරන්නේ කොහොමද කියල අහ ගන්න.. 🩺 💯 1st shy, 2nd shy හැමෝටම මොන මට්ටමක හිටියත් ගැලපෙන එකම පන්තිය දැන්ම පහත 🌐 සමූහයට එකතුවන්න ⤵️ ⛓️ https://chat.whatsapp.com/Jv0RJkRq4UFJ61Z6XwQu0o?s=cl&p=a&ilr=0 👨‍⚕️ වෛද්‍ය ශිෂ්‍යයෙකු විසින් මෙහෙය වන ජීව විද්‍යාව Hyper Revision 2027 ⚡️ මුළු Syllabus එකම මාස 8 න්. 📑 සම්පූර්න අවුරුදු 20ක Past papers. 🧠 විවරණ, Mind map එක්කම. දිනන්න ඕනේ අය විතරක් එන්න.🏆🔥 බයිලා නැත... Bio ඇත.. 👊💡 ▶️ දිවයිනටම online 💚 070-5379962 Royal Biology with Shashika Jinendradasa✔️ (MBBS-UG)

❤18😍2👀2🆒2❤‍🔥1👍1🔥1🥰1👌1
August 28, 2026 6.3K 1