ලමයි ❤️
ඊලග පාර A/L කරන්න තීරණය කරපු,
ඒත් තාමත්
“කොහොමද ආයෙත් පටන් ගන්නේ?”
කියලා හිතන ගොඩක් අය ඉන්නවා.
කලින් පාර වෙච්ච අඩුපාඩු මොනවද?
මේ පාර ඒවා වෙනස් කරගන්නේ කොහොමද?
මම ඒවා වෙනස් කරගත්තේ කොහොමද?
වැඩ ටික හරියට plan කරගන්නේ කොහොමද?
Revision එකේ අපි කරන්න යන්නේ මොනවද?
මේ හැමදේම ගැන නිදහසේ කතාකරන්න
හෙට රෑ 7.00ට Zoom එකෙන් හමුවෙමු.
කලින් පාරේ result එක මොකක් වුණත්,
මේ පාර හරියටම කරමු ❤️
2027 RESTART 🔥

73
3
1August 26, 2026 4.9K 13 8