Physics Spmnetic!โ„ข ๐Ÿ”ญ: post #16367 โ€” TG.ME

Forwarded fromIQiQnoTes Edu Channel
๐Ÿš€ BETUL KE FIZIK SUSAH!? ๐Ÿค”โšก

Kalau Fizik selalu buat korang pening, jom join FREE ONLINE CLASS bersama Sir Amm! ๐Ÿ”ฅ

๐Ÿ“š BAB 2 TINGKATAN 4 โ€” DAYA & GERAKAN 1
๐ŸŽฏ Fokus kepada konsep & teknik menjawab supaya korang lebih faham, bukan sekadar hafal!

๐Ÿ‘จโ€๐Ÿซ WITH SIR AMM
๐Ÿ† A+ FIZIK | SPM

๐Ÿ’ป FREE ONLINE CLASS
๐Ÿ“… Tuesday, 25 August
โฐ 9.30 PM โ€“ End Session

โœจ Sesuai untuk korang yang:
โ€ข Masih blur konsep Daya & Gerakan
โ€ข Nak kukuhkan asas Fizik Tingkatan 4
โ€ข Nak belajar teknik yang lebih mudah difahami
โ€ข Target A+ Fizik ๐Ÿ”ฅ

๐Ÿ“ข LINK AKAN DISHARE KE CHANNEL iQNotes Edu & Physics SPMNETIC!

Jangan tunggu sampai dekat exam baru nak faham Fizik. ๐Ÿ˜ญ
Mula kuasai Fizik dari sekarang! โšก

Any enquiry : 011-5892-5224
โค13
August 23, 2026 3.2K 15