Reminder untuk yang baru join group discussion,
Akan ada bot ini unuk verify korang sama ada korang ril atau tak, jadi jawab je apa yang ditunjukkan macam gambar tu, selagi korang tak verify dan mesej, bot tu akan automatik delete mesej tu, serta dalam masa 4 minit lepas korang join dan tak verify, bot ni akan kick korang ye :)
Forwarded fromSains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊

1August 11, 2026 2.6K