🔔🔔🔔🔔 Kita Dah Byk Profit kan guys!! Jom tengok dulu Structure skrg Based On H1 (Daily) kenapa kita Ubah Cari Sell? time Padei Bagi Setup Sell tadi kalau korang boleh nampak . H1 Closed Didalam daily open semula. Tapi Kenapa Padei Berani ambik Sell position? Sebab Bila Kita tukar lower timeframe Ada Breakout and possible Price buat penurunan ke arah @4560 Macam Skrg kalau perasan H1 Dah break Daily Open Low!! Which is a Good Sign cuma ada Berlakunya sideway di lower timeframe. Jadi Padei tunggu ada big movement Padei akan ikut dia!! Korang standby je jelas kan!! 🔥
38
7
2
1
1
1
1
1
1August 27, 2026 1.6K