Halo2 semua Ada senyum ka pagi2 🔥 jom kita tengok apa yang gold… — PADEI THE GURU — TG.ME

👍👍👍 Halo2 semua Ada senyum ka pagi2 🔥 jom kita tengok apa yang gold tengah buat skrg ni!! based on Daily. kita boleh nampak H1 dah berjaya break Daily open. and kita nampak direction towards bullish!! I believe yang ada GRI dah start make profit awal pagi. But, CMP skrg berada di area of 0.3 Daily Sell which is ada possibility price boleh buat penurunan. if gold ni nak sambung Bullish movement, H1 wajib closed diatas @4639 break 0.6 but if H1 Break daily open Low, alan terjadinya pertukaran arah and Price boleh turun ke pit stop pertama di kawasan @4560 Apapun kita tengok apa market offer kita ikut dia ok!! 🔥🔥

🔥37❤3🏆2🥰1🕊1🐳1💯1🍾1💘1
August 27, 2026 1.4K