MyIntern Community: post #2209 — TG.ME

Confession:
Any tips untuk persediaan intern di audit firm?

Admin:
Min ada members yang now working dekat audit firm. Tips dia buat kawan dengan coffee 🤣

Always ready untuk belajar, and cuba elakkan buat mistakes. If ada mistakes terus bagitau jangan sorok! Also ramai yang cakap audit ni jarang dapat tidur lena so make sure cari masa untuk rehat okay!

Goodluck anon🎉