$3.5 OR 1000 PKR Gift by me.
Win Up To $0.5 To $20 by wallet
میرے ریفرل کوڈ
mudaxxar سے نیا Bitget Wallet بنائیں- پھر 11 عدد USDC Base Network پر Bitget Wallet میں ڈیپوزٹ کر کے KYC کر کے Card Active کریں- پھر کارڈ میں USDC ٹاپ اپ کر کے کسی بھی پراڈکٹ کی کارڈ سے پہلی اکٹھی پیمنٹ +2 ڈالر یا +600 روپے کی کریں- پیمنٹ ٹرانسیکشن مکمل ہونے کے بعد مجھ سے $3.5 ڈالر یا پاکستانی 1000 روپے کا گفٹ حاصل کریں اور 1 سے 3 دن میں Bitget Wallet کی طرف سے بھی 0.5$ سے 20$ تک ریوارڈ حاصل کریں-Joining Link👇
https://web3.bitget.com/share/1u6zN?inviteCode=mudaxxar
Invite Code:
mudaxxarاہم نوٹ: نیا والٹ بنا کر میرا ریفرل کوڈ
mudaxxar لگا کر پہلے اپنے والٹ سے ETH کا ایڈریس مجھے انبکس کر کے پوچھ لیا کریں کہ میرے پاس آپ کا والٹ شو ہو رہا یا نہیں، اس کے بعد باقی پراسس کیا کریں تاکہ آپ کو کنفرم گفٹ مل سکے مجھ سے-KYC Approval Tips
https://t.me/mudaxxar/8630
