Student yang masih BELUM dapat tempat internship untuk Ogos ni, korang course apa? ๐
MJ tengah buka 2 slot internship di Puchong:
๐ Administration
๐ Finance
Tapi MJ tak cari intern yang datang semata-mata nak cukupkan jam & isi logbook.
Korang akan masuk dalam real business operation, buat actual task, tengok macam mana company operate dan dapat belajar terus dengan team.
๐ฐ Elaun RM500/bulan
๐ Intern perempuan: penginapan PERCUMA
๐ Puchong
๐ Start Ogos 2026
Kalau tengah cari internship, reply dekat bawah:
ADMIN atau FINANCE + tempoh internship korang.
Atau boleh terus email kami.
MJ/team akan tengok reply satu-satu ๐

July 30, 2026 912 1