යාන්ත්‍ර විද්‍යාව කියන්නෙ A/l සහ O/L අතර තිබෙන තාර්කික බව කියන ගැප්… — 𝗠𝗔𝗧𝗛𝗦 𝗕𝗜𝗢 අපි ™ ( Discussion ) — TG.ME

🔄යාන්ත්‍ර විද්‍යාව කියන්නෙ A/l සහ O/L අතර තිබෙන තාර්කික බව කියන ගැප් එකට. ❌ යාන්ත්‍ර විද්‍යාව කියන්නෙ සූත්‍ර කටපාඩම් කරලා , theory කට පාඩම් කරලා , රටාවන්ට හුරුවෙලා කරන්න පුළුවන් පාඩමක් නෙවෙයි. ✅ මේ පාඩම ඇතුලෙදි අපිට O/L වල නොතිබුණු හැබැයි A/L වලට නැතුවම බැරි තාර්කික බව කියන concept එක හම්බවෙනවා. ✅ අපි එ⁣දිනෙදා ජීවිතයේ දකින සෑම ප්‍රායෝගික ක්‍රියාවලියකම අපිට අත්දකින්න ලැබෙන්නෙ මේ යාන්ත්‍ර විද්‍යාව තුළ තිබෙන සංකල්ප..... ✅ එ කියන්නෙ යාන්ත්‍ර විද්‍යාව ඇතුලෙදි Physics syllabus එකට අදාළ සියලුම theory වලට අදාළ මූලික සංකල්ප හා ඒ හා ගොඩනැගුනු ගැටලු වලට අදාළ mathematical කොටස අඩු වැඩි වශයෙන් අපිට හම්බෙනවා..... ✅ තවත් විදියකට කිව්වොත් යාන්ත්‍ර විද්‍යාව නැති පාඩමක් නැති තරම් ... ✅ මේ⁣ පාඩමේදී ඉ⁣ගෙන ගන්න සංකල්ප ඉදිරි සෑම පාඩමකදිම අපි යොදාගන්නවා... ✅ අන්න ඒක නිසයි A/l Physics ඉගෙන ගන්න ළමයෙක් යාන්ත්‍ර විද්‍යාව කියන පාඩම හරි විදිහට හරිම තැනින් ඉගෙන ගන්න ඕනි වෙන්නෙ ..... 🆕 මේකට විසදුමක් විදියට අපි september මාසයෙ යාන්ත්‍ර විද්‍යාවට අදාළ seminar series එකක් කරන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා... මේ තුලින් ඔයාට 🔵 දෛශික හා බල සමතුලිතතාව 🔵 චලිත සමීකරණ හා සාපේක්ෂ චලිතය 🔵 චලිත ප්‍රස්තාර 🔵 ගුරුත්වය යටතේ චලිතය 🔵 ඝර්ෂණය 🔵 කාර්යය , ශක්තිය , ක්ෂමතාව කියන කොටස් ආවරණය කරගන්න පුළුවන් වෙනවා.... 🔔අපේ මේ seminar series එක සමග සම්බන්ධ වීමට ඔයත් කැමති නම් පහළ තියෙන නම්බර් එකට දැන්ම 🌐 message එකක් දාන්න.. 📲 https://wa.me/94767233253 Prasad Rajapaksha ✅

August 29, 2026 2K 6