PUBLIC CHANNEL LOW RISK MAL AKAN DITUTUP!
Bukan temporary. Bukan tukar nama. Aku memang akan close.
Lama dah aku fikir benda ni, and aku rasa dah sampai masa aku stop buat benda ni dekat public.
Lepas ni aku 100% focus dekat Education By Mal.
So kalau selama ni korang jenis “nanti aku masuk”, “nanti aku follow”, “tengok dulu”.. Jangan nanti bila dah tutup baru nak cari 🫢
Aku takkan ulang benda yang sama dekat public lepas ni.
This is genuinely the last phase of this channel.
Mal bagi heads up awal sebab Mal tak nak nanti ada yang kata “eh Mal, kenapa channel dah tak ada?”
Once I close it, I close it. It’s time to stay lowkey :)
Last chance. 🫡
Join Group Education Tekan Sini




