Mana Round 1
Actually Round 1 ada kat bawah tu cuma x sempat atau lupa nak ambik ss
buy bawah sapot…ada sapot prrice break ko buy
Jadi fakeout…so price naik naik naik sebab ada fakeout
Geng TT ramai yg sell sebab Follow Trend Katanya..hahahaha
Kan aku dah cakap trend ni mitos sahaja…
Tapi diorang cakap Trend is Your Friend
No Bro ko silap
Trend is your Girlfriend
Semalam ko sedap sedap harini dia boleh curang sekelip mata hahahaha

37
7
5
4
3
3September 2, 2026 1K 7