Mana Round 1 Actually Round 1 ada kat bawah tu cuma x sempat atau… — Spiritual King Master — TG.ME

Mana Round 1

Actually Round 1 ada kat bawah tu cuma x sempat atau lupa nak ambik ss

buy bawah sapot…ada sapot prrice break ko buy

Jadi fakeout…so price naik naik naik sebab ada fakeout

Geng TT ramai yg sell sebab Follow Trend Katanya..hahahaha

Kan aku dah cakap trend ni mitos sahaja…

Tapi diorang cakap Trend is Your Friend

No Bro ko silap

Trend is your Girlfriend

Semalam ko sedap sedap harini dia boleh curang sekelip mata hahahaha
🤣37🔥7👻5🤪4❤3👏3
September 2, 2026 1K 7