Semoga ada sinar‼️‼️‼️‼️ Adoii bang ni kalau ko hantar kat group… — Spiritual King Master — TG.ME

Semoga ada sinar‼️‼️‼️‼️

Adoii bang ni kalau ko hantar kat group ‘Bangsa Kanan’ dengan background chart hitam ni

Mau sebakul kena maki dengan pablo…segala sumpah seranah ko kena tau


Bukak la lampu tu…dah tghari ni bukak lampu kasi terang

Seb baik ko hantar kat group aku…ada jugak aku bagi kata nasihat lembut lembut dengan sepenuh kasih sayang 🌹🌹🌹🌹

Kalau perempuan yg hantar skrinshot kat group saya…lagilah saya akan layan dengan baik…siap nak depokan pun boleh

Ada tak sini Trader Wanita yg ada masalah depo ..meh saya depokan…nak tradekan pun boleh

Kalau ada lanjer emoji🥰

#dasar🐊
🤣25❤6🥰6🤡3💅2
August 31, 2026 1.8K 2