Semoga ada sinar‼️‼️‼️‼️
Adoii bang ni kalau ko hantar kat group ‘Bangsa Kanan’ dengan background chart hitam ni
Mau sebakul kena maki dengan pablo…segala sumpah seranah ko kena tau
Bukak la lampu tu…dah tghari ni bukak lampu kasi terang
Seb baik ko hantar kat group aku…ada jugak aku bagi kata nasihat lembut lembut dengan sepenuh kasih sayang 🌹🌹🌹🌹
Kalau perempuan yg hantar skrinshot kat group saya…lagilah saya akan layan dengan baik…siap nak depokan pun boleh
Ada tak sini Trader Wanita yg ada masalah depo ..meh saya depokan…nak tradekan pun boleh
Kalau ada lanjer emoji🥰
#dasar🐊

25
6
6
3
2August 31, 2026 1.8K 2