Ramai Trader Tiktok saya tgk lambat buat Decision ❌❌❌
Trend dah jauh turun baru dia nak sell 💦💦💦
Follow Trend katanya…
Liquidity Trader macam kita jenis tak ikut Trend❌❌
Kita follow Big Trader…Big Trader masuk kat mana banyak Liquidity 🔇🔇🔇🔇
Bawah Support ada banyak Liquidity ✅. Big Trader Buy Kita Buy 🚗🚗🚗
Tapi sebelum tu kena buat 3 benda
A
M
D
Accumulation
Manipulation
Distribution
Ada 3 benda ni baru kita masuk sebab dah ada Confirmation🚀🚀🚀🚀
Kenapa ? Sebab Big Trader keep cari SL

35
22
13
3
2
1August 25, 2026 2.2K 9