Ramai Trader Tiktok saya tgk lambat buat Decision ❌❌❌ Trend dah jauh… — Spiritual King Master — TG.ME

Ramai Trader Tiktok saya tgk lambat buat Decision

Trend dah jauh turun baru dia nak sell 💦💦💦

Follow Trend katanya…

Liquidity Trader macam kita jenis tak ikut Trend

Kita follow Big Trader…Big Trader masuk kat mana banyak Liquidity 🔇🔇🔇🔇

Bawah Support ada banyak Liquidity . Big Trader Buy Kita Buy 🚗🚗🚗

Tapi sebelum tu kena buat 3 benda

A
M
D

Accumulation
Manipulation
Distribution

Ada 3 benda ni baru kita masuk sebab dah ada Confirmation🚀🚀🚀🚀

Kenapa ? Sebab Big Trader keep cari SL
❤35🔥22👍13🍓3🎉2🏆1
August 25, 2026 2.2K 9