2027 AL වෙනුවෙන් ගන්න පලවෙනි VOICE CHAT එක අද ගන්නවා... ⭕️ගිය… — 🕸2K27_GHOST ACADEMY 2.0 ☠🤍 — TG.ME

2027 AL වෙනුවෙන් ගන්න පලවෙනි VOICE CHAT එක අද ගන්නවා...


⭕️ගිය අවුරුද්දේ Voice chat 41ක් අපි දැම්මා..

⭕️ මේ සැරේ ඊටත් වඩා දාන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා...

මොනවද අද කතා කරන්නේ 👇

🔥 උබලාට මෙච්ච්ර කල් කෙලඋනා නම් කෙලවෙන්න හේතු

🔥2nd එකක් 3rd එකක් කරනවද කියලා හිත හිත ඉන්න එව්න්ට  ..ආයේ එක්සෑම් කරන එක අපරාදයක් ද කාලය යනවා නේද කියල හිතන උන්ට උපදෙස්

🔥 1st shy දැනට මොකුත්ම වැඩ කරලා නැති... නැත්තන් දැනටම කෙලවෙලා ඉන්න බාගෙට වැඩ  කරපු එව්න්ට මේක ගොඩ දාගන්න පුලුවන්ද..

🔥 අපි ආයෙ කරනවා නම් ක්ලාස් යන්න ඔනීද... මේක ක්ලාස් නොයා කරන්න පූලුවන්ද...

🔥 ගෙවල් වලින් කේස් ද එක්සෑම් කරනඑකට ... කිසික සප් එකක් නෑද..... වටේ පිටේ එව්න්ට අමාරුද  උබ ගැන ... RETURN දෙන්න ඔනී කෝමද 😅

🔥 මේක ගොඩ දාන්න නම් කරන්න ඔනී දේවල් මොනාද...

🔥 ක්ලාසුත් ගියා ලව් කරෙත් නැ.. එහෙමට social media use කරෙත් නෑද.. ඒත් මේක කෙල උනාද.. 😅

හරි හරි උබලට තියෙන ඔන්න ඔය වගේ ප්‍රශ්න තොගයක් ගැන අද කතා කරනවා..

නිකමට ඔලුව දාලා පලයන් 😁😅

ඉස්සරහට මගෙන් උබලට පොඩි සප් එකක් දෙනවා ඒක ගැනත් මම කියන්නම්...
හරි ඔය ඔක්කොම රෙද්දවල් පැයකින් වගේ කතා කරලා ඉවර කරනවා...

කැමති එකෙක් වරෙන්...

2027 ට හොදම start එකක් ගන්න ඔනී.. ඒකට මුලින් උබලගේ ඔලුව හැදෙන්න ඔනී...

දවසට පැය 18..20 වැඩ කරන්න  තියෙනවා..

එහෙම කරන්න පුලුවන් ද 😅
සාක්ශි පෙන්නන්නද 👇😁
https://t.me/ghostacademy2026/2189?single


සුපිරි රිසාල්ට් ටිකක් දාන්න ඔනී 2027ට .... එච්චර දෙයක් පුලුවන්ද .. 🔥👇 

2024 👇
https://t.me/noonecare96/s/227
2025 👇
https://t.me/noonecare96/s/314

2026 👇
Coming soon.....


හරි ලොකු කතා ඔනී නෑ රෑ වෙලා සෙට් වෙමු

රෑ 09 ඉදන්  - 10 වෙනකන් 🔥

@GA2k27
❤39
August 30, 2026 1.8K 5