MEXC card එක දැං ලංකාවට විවෘතයි 🔥🔥
MEXC card එක හදන්න ඔයාට සතපහක මුදලක් වැයවෙන්නෑ. ඔයාගෙ සෑම purchase එකකටම 10% සහ අමතරව 10$ක් දිනාගන්න අවස්තාවක්!
කරන්න තියෙන්නෙ KYC කරන එක විතරයි. Apple pay , Google pay සපෝට් නිසා ලංකාවෙ ඇතුලෙ ඕනම store එකකට, online payments වලට ලේසියෙන්ම පාවිච්චි කරන්න පුලුවන් 👌🏻❤️
දැන්ම MEXC card එක හදාගන්න.පහල ලින්ක් එකෙන් Register වෙන්න.
https://s.mexc.com/share/hoKvvMNAwR

9
1
1
1