Fast x trade: post #19208 — TG.ME

MEXC card එක දැං ලංකාවට විවෘතයි 🔥🔥

MEXC card එක හදන්න ඔයාට සතපහක මුදලක් වැයවෙන්නෑ. ඔයාගෙ සෑම purchase එකකටම 10% සහ අමතරව 10$ක් දිනාගන්න අවස්තාවක්!

කරන්න තියෙන්නෙ KYC කරන එක විතරයි. Apple pay , Google pay සපෝට් නිසා ලංකාවෙ ඇතුලෙ ඕනම store එකකට, online payments වලට ලේසියෙන්ම පාවිච්චි කරන්න පුලුවන් 👌🏻❤️

දැන්ම MEXC card එක හදාගන්න.පහල ලින්ක් එකෙන් Register වෙන්න.

https://s.mexc.com/share/hoKvvMNAwR
❤9🎉1🤩1😍1