"මේක දවසින් දෙකෙන් කරන්න පුලුවන් දෙයක් නෙවෙයි,මූලික අඩිතාලම දාගන්න මාස 7ක්වත් යනවා, ඊට පස්සේ Job එකක් හම්බෙනකන් තව Self Studies කරන්න අවුරුද්දක්වත් යනවා..."
✨Job එකක් එක්කම Programming Course එකක් හදාරන්න ආසයි නේද?
🔅එහෙනම් ඉතින් දැන්ම 👇
https://chat.whatsapp.com/ISlUZCChYYnAaPrNSqflbV
අපේ WhatsApp Group එකත් එක්ක එකතු වෙන්න....
💖Languages 5 යි, මාස 7යි , Full Payment එක මාස 7ටම රු.4500යි...
♥️EXTRAORDINARY THINKERS(PVT)LTD♥️
Forwarded from👽 EXTRAORDINARY THINKERS‼️OFFICAL GROUP 👽

August 26, 2024 878