Dear Professor , AL Bio, maths කරලා Medicine ,Engineering නැතුව වෙන… — 𝗘𝗗𝗨𝗖𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡𝗔𝗟 ᴴᴱᴸᴾᴱᴿ — TG.ME

Forwarded fromPRProf. Kalinga Bandara
Dear Professor ,

AL Bio, maths කරලා Medicine ,Engineering නැතුව වෙන degrees වල job opportunities අඩුයිද..

හොද z අගයන් තියාගෙන සමහරු medicine or eng ම යන්නෝන කියලා shy skip කර කර ආයෙ ආයෙ කරනවා විභාගෙ..

කරුණාකරලා සර්ගෙ වටිනා කාලයෙන් පොඩි කාලයක් වැය කරලා මේකෙ ඇත්තක් තීනවද නැද්ද කියලා කියන්න පුලුවන් ද..?

***උපාධියක් කරන කෙනෙක් පුළුල්ව හිතන්න ඕන. ලංකාවට සීමා නොවී අන්තර්ජාතිකව හිතන්න ඕන. වසර හතරක විශේෂ උපාධියක් සම්පූර්ණ කළ කෙනෙකුට විදේශ රටවල scholarship එකක් ලබාගන්න පුළුවන්කම තිබෙනව. Science කළ කෙනෙකුට තිබෙන එකම අවස්ථාව medicine කරල වෛද්‍යවරයෙකු වීම හෝ engineering කරල ඉන්ජිනේරුවරයෙකු වීම පමණක්ම නෙමේ. තවත් අවස්ථා ඕන තරම් තියෙනව. ඒකට බලපාන එක ම දෙය ඔයාගෙ a/l result එක. හොද result තිබෙනව නම් තමයි හොඳම අවස්ථා වැඩිම ගණනක් ලබාගන්න පුළුවන්කම තියෙන්නේ!
❤46
June 28, 2026 4.2K 4