2027 Special Meeting අපිට තියෙන්නේ තව මාස 11 ක් විතරයි. ඒ පොඩි කාලය… — 2026 Revision | Amila Dasanayake — TG.ME

🔴2027 Special Meeting අපිට තියෙන්නේ තව මාස 11 ක් විතරයි. ඒ පොඩි කාලය ඇතුළත Theory ඔක්කොමත් මතක් කරගෙන හොඳම A එකකට යන හරිම පාර අපි පෙන්නනවා. ඒත් එක්කම... 🔹ආයේ Shy එකක් කරන එකෙන් වැඩක් වෙයි ද? 3rd Shy කරන එකේ තේරුමක් තියෙනවා ද? ලොකු වෙනසක් කරන්න පුලුවන් ද? මේ දේවල් සේරම හෙට කතා කරමු. 🔹විභාගය ආයිත් කරනවා කියන තීරණය ගන්නවානම් කොහොමද එක හරියටම කරන්නේ කියන එක ගැන කතා කරමු. 🔴 මෙච්චර දවස් හරියට Theory ටික කරගන්න බැරි උන 1st Shy ළමයෙක් මොකක්ද මේ වෙලාවේ කරන්න ඕනේ කියන එක ඊළග දේ, 🔹Combined Maths ඇයි මෙච්චර අමාරු වෙන්නෙ මොනවා ද එකට තියෙන විසදුම්,ඒ දේ ඊලගට කතා කරමු. 🔹දැනට F3 ක මට්ටමක හිටියත් මේ මාස 11 ඇතුළත හොද A3 කට ඉරණම වෙනස් කරන විදිහ කතා කරමු. 🔹මේ ඔක්කොම සහ 2027 Revision ආරම්භය සහ Paper Class ආරම්භය සැලැස්ම ගැන කතා කරමු. 🕔අද රාත්‍රී 8.00 සිට ZOOM සහා YOUTUBE ඔස්සේ LIVE only❗️සියලු සිසුන් අනිවාර්යෙන්ම Live සම්බන්ධ වෙන්න. Links පහත Telegram Channel එක හරහා: 💬https://t.me/CMvikumR27 2027Exam කරනවා නම් හරියට කරමු Theory පුළුවන් කරවන Revision පන්තිය COMBINED MATHS | විකුම් හර්ෂණ✔️

❤34
August 31, 2026 6.6K 6